الإهداءات


 
العودة   منتديات ليالي الشوق > ¬ فعَالياآت ليآلي الشوقَ ♥ > عضو تحت الاضواء
 


الحلقه الاولى من برنامج لقاء الامس ونجم مع همس (مع قائد السفينه حبيبها انا)

عضو تحت الاضواء


Like Tree226Likes

كاتب الموضوع همس البحر مشاركات 46 المشاهدات 901  مشاهدة صفحة طباعة الموضوع | أرسل هذا الموضوع إلى صديق | الاشتراك انشر الموضوع
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-03-2018, 12:58 PM   #1


الصورة الرمزية همس البحر
همس البحر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 222694
 تاريخ التسجيل :  Nov 2017
 أخر زيارة : 06-02-2018 (04:57 PM)
 المشاركات : 2,189 [ + ]
 التقييم :  604874237
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
 قـائـمـة الأوسـمـة
وسام الحضور المميز

لوني المفضل : Fuchsia
Exll الحلقه الاولى من برنامج لقاء الامس ونجم مع همس (مع قائد السفينه حبيبها انا)





.

=]








وبعد طوووول انتظاااار
والصبر اللى نفذ معاكم ههههه


يسعدنى ويشرفنى اذاعة اولى حلقات

برنامجى (لقاء الأمس ونجم مع همس)




خلونى الاول اقولكم ليه خليتها عالخاص

من اسئله عشان تكونو براحتكم
وعشان الضيف ما يزهق او يعانى من التكرار


وخلونى كمان اقولكم عن سببي لاختيار الضيف
لانه الصراحه حسيت بانه شخص غامض
ولفيت بالاول على اى موضوع خاص له او اى ردود تجعلنى اكون راى عنه
الحقيقه لما بمسك برنامج زى كده مش بحب التقليدى احب افتش وراءه هههههه
عشان اعرف اساله ومن ناحيه نشوف ردود ووجهات نظر الاعضاء فيه


انا عاوزه اقولكم كمان ان الحلقه دى سبق صحفى ومانشيتات هتبهركم ههههههههه


يلا بينا
:montaser_19:

الكواليس


ترررن ترررن ..الو حبيبها انا ممكن اطلب منك طلب .ممكن تكون اول ضيوفى ببرنامج
متقوليش لاء بليز قولى اوكى بجهز الاسئله وابعتهالك ع الخاص وهترد وتبعتهالى خاص وهتشوفها بشكل جميل بالنهايه
قول اوكى بئئئئئئئئئئئئئه



حبيبها انا...هههههههههه اوكى




يا اهلا وسهلا يا مليوووون مرحب
حبيبها انا
:montaser_19::montaser_19::montaser_19::montaser_1 9:
تعرف ان كل نجوم الليالى منتظرين حلقتك دى
اكيد عشان نفسهم يعرفوك اكتر واكتر
ويلاقو اجابه على سؤالهم

مخبيش عليك ولا عليهم جميعا
انى فتشت وراااك وعرفت عصافير حلوين

ساعدونى بشويه حاجات كده مفاجئااات هههه
واديك انت شوفتها والجميع بيشوفها معانا


حبيبها انا


.
منور اشرقت الانوار

النور نورك
كيفك

نحمدالله يستاهل الحمد والشكر

الاول حابه اعرف مين هو حبيبها انا
يعنى قدم الc.vبتاعك ههه
كل حاجه عنك اسمك ايه عندك كام سنه جنسيتك

-ما هو مجال دراستك ؟ وما هو عملك الحالي ؟
الحاله الاجتماعيه؟
ابيض ولا اسمر ؟هههه طولك وزنك ؟
لك شارب ولحيه ؟
لون عيونك ايه؟ههه
بتحب ايه ومبتجبش ايه؟
لون شعرك ايه
انا بتكلم جد وما تفوت ولا سؤال
كل حاجه عنك


.


ريان البيشي
32 سنة سعودي
عندي الثانوية العامة بكل فخر
موظف قطاع خاص
عازب
اللون برونزي هههه تقريبا
الطول 165
الوزن 62
عندي شارب
لحية لأ
لون عيوني اسود
أحب الهدوء والوحدة
اكره الازعاج

..
قولى بئه ايه حكايه الرمزيه دى؟
هدية من اغانيج
بقالك كام سنه وضعها؟
ممكن 3 سنوات
ليه مش بتغيرها ؟؟ ايه اللى بيعجبك فيها؟؟
بعجبني فيها الوقار ههههه
مين اللى صممها لك؟
طموح باشا

..
ممكن تفسرلى وتقولى تعليقك على اللى مكتوب على رمزيتك؟
لا شىء يستطيع ترويض مزاجى الا تلك المتمردة
يعني راجل بتاع نسوان


وانت اللى اخترت الكلام ده ولا اللى صمملك الرمزيه؟
انا اخترته
(لا شىء يستطيع ترويض مزاجى الا تلك المتمردة ) ؟؟ مين هى المتمرده دى؟؟
المتمردة كل أنثى تستفزني بغواية


مش فاهمه يعنى ايه ..ترجملى هههه

اقصد كل أنثى صعب الوصول لها
وتبدأ محاولاتي في ترويضها وغوايته
ا




هل عندك الجرأه تقول مين هى؟

هم كثيرات

حبيبها انا ...حبيب مين؟؟


حبيب الأنثى ههههه
لماذا اخترت الاسم حبيبها أنا وليس حبيبتى أنا ؟؟؟؟
لإني أنتمي اليها

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ليه كده ..ايه اللى خلاك تحب الوحده ؟؟

كنت مدمن قراءة احسان عبدالقدوس ويوسف السباعي
وعمالقة الادب العربي فكنت انفرد بنفسي كثيرا حتى عشقت
الهدوء والوحدة



قولتلى ..اكره الازعاج
هههه دى نعرفها يعنى بتاخد وقت على ما ترد بالخاص ولا الخاص مالوش دعوه ههههههههههه
اوعى لتكون بترمى الكلام عليا عشان رايحه جايه بالاسئله؟؟؟ ههههههه بردو هخلص اسئلتى كلها منك انا بقولك اهو ههه
......الازعاج = الضجيج ههه



ريان قولتلى عن الرمزيه لما سالتك
ليه مش بتغيرها ؟؟ ايه اللى بيعجبك فيها؟؟
قولت بيعجبني فيها الوقار ههههه

هههههههههه اممم او شايف فيها الجاذبيه
اى بنت تشوفها تقع فى غرامها جذاب جدا هههه
برافو عليكي همس هي الجاذبية
جبتي السبب ههههه



. ريان استنى انت قولت انك بتاه نسوان هههههههه انت مدرك للكلام ده؟؟
تعرف انك صريح اوى لا وجرىء ما شاء الله عليك كده هتخلينى اسئل بئه براحتى ههه

ايه ده ؟ دا كده ضد صورتك بتاعه الوقار هههه
قلنا بتاعة الرومنسية
مو خلاص انكشف المستور ههههه



.
امممممممم معنى كلامك انك فخور بان البنات مغرمه بيك
وان انت حبيب كل بنت؟؟
لا وخالقي لست ممن يهتم
كثير بنات استعصوا عليا ورفضوني


.
رياااان
ايه اللى شايفه فى نفسك مميز يخلى البنت تقع فى حبك؟
لايوجد فيني شي مميز سوى إني عازب
وهي الميزة التي تجذب اغلب البنات
ريان
يعنى انت معترف انك بتاع نسوان .؟؟؟
و ان البنات وقعه بغرامك؟ .
وكم بنت غرقت بغرامك ؟
كانت قصص لعب وجد وحب
ياما ابكوني وابكيتهم
واضحكوني واضحكتهم
وأسهروني وأسهرتهم
وتستمر الحياه



.
لماذا لم تتزوج الى الان ؟
الخوف من المجهول
ومزاجيتي المتقلبة



ريااان.لما احرقت نفسك
وهل لاتزال اثار الحروق في جسمك ؟
وهل ندمت على فعلتك؟
نعم مازالت الاثار مطبوعة على جسدي
لم أندم لأني كنت أعشقها


ايه اللى يخلى شاب يعمل كده ؟
هل فى اللى بستاهل ناذى نفسنا عشانه؟وللدرجه دى؟
اكيد الحب ياهمس
نعم يوجد من يستاهل




قلبك حالته ايه دلوقتى؟
جااااري الشحن ولا مليان ولا فاضى ولا ولا؟؟؟


فحبيبة قلبك يا ولدي
ليس لها أرض أو وطن أو عنوان
ما أصعب أن تهوى امرأة يا ولدي
ليس لها عنوان

.رياااان ..كم مره حبيت
3 مرات
(ربنا يديك الصحه هههه)

ومن اللى تمنيت ترتبط فيها لكن ما حصل نصيب؟
3 برضه
هل تؤمن بحب المنتديات والا تعتبره تسليه ؟
أؤمن به من كل قلبي


.


انت مييين في سطور؟ غير اللى قولتو قبل كده؟
رجل يحب أن يمشي بجوار الحيط


.ليك حب هنا بالمنتدى ؟؟
كان وكان وكان
ومازال ومازال
وسيكون
ههههههههههه كام واحده ؟ا
(جننتنى من المفاجئات )اسئل انا بئه براحتى
ولا اقدم استقالتى ؟

جاااوب


انا الـــــهـــــوى هـــوايــــا


ارسم صورتك بيّـــــــــــدي
عالفجر ابو ضحكــة وردي
الـــــهـــــــوى هـــــوايـــــا
لو الايام بعّدونــــــــــــــــي
ولو نامت جفونـــــــــــــــي
انا الـــــهـــــوى هـــوايــــا
في عنيكِ يا حبيبتــــــــــــي
وكفايه انك انــــــــــــــــــتِ
الـــــهـــــــوى هـــــوايـــــا
لكن وانا كلي حيـــــــــــــرة
من أحلامي الكتيـــــــــــــرة







ايه اللى بيشدك فى البنت
او ايه موصفاتك فى اللى تحبها وتنجذب ليها؟
الغنج والدلال


يا ترى كلهم سعوديات؟
ولا من مختلف انحاء الوطن العربي هههه؟


في اليمن ودمشق وجـــــــــــــــده
حلو يا نصر يا كاسي رايتنـــــــــــا
حلو يا احلى نغم في حــياتنــــــــــا
بين مراكش والبحريـــــــــــــــــــن
نفس الغنوه لأجمل وحــــــــــــــده

وحده كل الشعب العربــــــــــــــــي
وطني حبيبي ...

ههههه ربنا يديك الصحه


حبيت قبل كده 2 او 3 دفعه واحده؟ههه
وأكثر كمان


بجد احيييك عالصراحه دى ههه



قلبك مساكن انا شوفت كده من كلامك
هههه طيب ناوى تسكنه لواحده بس امتى؟

صعب الوقت الحالي

مواصفات لسه ما قبلتك فى البنت اللى تريدها ايه هى ؟
حقيقي قابلت كل المواصفات
البنات جنة وربي


صادق يا ريان صادق من غير حلفان ههه





والى هناااااا

فاصل صغيررر وبرجع نتااابع متروحوش فى اى حته
معانا مفاجئاااات ياااما
حاااالا ... بنزل تانى جزء
بس عشان بيقف معى المنتدى
:montaser_19:

ممنوع الردود الان الى ان ينتهى

اللقاء



[/qe]







 
 توقيع : همس البحر



ان مرت الأيام ولم ترونـي
فهنا مواضيعي فتـذكرونــي
وان غبت يوما ولم تجدونـي
ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونــي
ان طال غيابـي عنكـم دون عـودة
اكون وقتهـا بحـاجة للدعـاء فادعـولــي

التعديل الأخير تم بواسطة همس البحر ; 05-03-2018 الساعة 01:00 PM

رد مع اقتباس
قديم 05-03-2018, 02:41 PM   #2


الصورة الرمزية همس البحر
همس البحر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 222694
 تاريخ التسجيل :  Nov 2017
 أخر زيارة : 06-02-2018 (04:57 PM)
 المشاركات : 2,189 [ + ]
 التقييم :  604874237
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
لوني المفضل : Fuchsia
Exll رد: الحلقه الاولى من برنامج لقاء الامس ونجم مع همس (مع قائد السفينه حبيبها انا)








عدناااااااا
ولقاءنا مع قائد السفينه وقبطانها
نجم الليالى
حبيبها انا
.




معايا اسئله عن المنتدى



يلا بينا جيلى اسئله ورسائل بتقول



متى يتم دمج حروف لايعانقها الجفاف
مع الالعاب والفرفشه
هي هي نفسها بهذه الطريقه تضعفو القسمين
واحيانا الاقي عضو يرد في حروف لوحده
واخر يرد في الفرفشه
والموضوع هوى نفسه
ياليت يتم دمجها في قسم واحد
راح تكون الحركة افضل لما يدخل عضو ويلاقي عضوين او ثلاثه قدامه
راح يتشجع ويرد بدل مايدخل قسم فاضي ولا فيه عضو احد





(يا ترى عرفت او تخمن السؤال من مين)


.. مش مهم مين المهم جاوب
ممكن من الشموخ

ههههه لا غلط فى التخمين
خلينا نقول من غير تخمين او نقول دى كانت من نادر

حقيقي حصل نقاش زمان عشان نضم القسمين بس التصويت
كان لا
حروف لايعانقها الجفاف قسم من اهم اقسام ليالي
سيبقى منفردا


.............


رساله كمان بتقول

الاخ حبيبها انا اتمنى لك التوفيق
ولهذا المنتدى الجميل المزيد من
النجاح والتقدم.سؤالي لماذا اغلب
المشرفين من الجنس الناعم وذلك
بعد ادارتكم للموقع نجد مشرفة
مشاركاتها الف ولاتتوفر بها ابسط
شروط الإشراف من كافة النواحي
ولعل اهمها الحضور الخجول
والامكانيات المحدودة.بينما
هناك أعضاء قدم ومشاركتهم
من 20الف ومازال عضوا عادي.
سؤالي الثاني بما أن رمضان قادم
إعادة الله علينا وعليكم باليمن والبركات
فلما لاتطرح مسابقات توضع لها جوائز
لكي يبقى للمنتدى بريق وتوهج
خلال فترة رمضان وسيشارك
بها كافة الأعضاء ويوملها المقتدر
منهم رد جميل لهذا المنتدى الراقي
واعتبرت أولهم.. وسلامتكم

بالنسبة لرمضان ان شاء الله جاري الترتيب له
أي عضو يرى نفسه جدير بالاشراف يراسلني
ومشرفاتنا الحاليين نفتخر فيهم جدا
ممكن من نواف الجهني..........


رساله اخرى بتقول ..بناءاً على ايه بتختار العضو يكون ادارى؟
لو عالمشاركات فى من تجاوز اكثر
من عدد مشاركات الادارى ولكن لا هو مشرف ولا ادارى؟

بناء على الحضور والسمعة الطيبة


رساله ...حياك الله ريان نورت مع همسسس الاستضافه
سؤالي لك
كيف تتعامل مع امور الاداره وليش التعليق المستمر
كيف تواجهه مشاكل الليالي المستمره

التعليق بسبب السيرفر
وأمور الإدارة تخلي الواحد يكره المنتديات

رايك في الاعضاء اللي يحررون مواضيعنا وينقلونها لمنتديات ثانيه

ليس هناك مانع فليالي الشوق مصدر لكثير من المنتديات
بشهادة اصحاب منتديات اخرى

اخر حب سكن قلبك فين راح ليه اختفى وهل فقدته فعلا
هم اثنين اتزوجوا كلهم
واحدة أنجبت والاخرى في اواخر شهور الحمل
ربي يوفقهم

رايك في اعضاءنا جميعا والاداره
هناك الرائع خلقا وهناك الرديء
هنا مجتمع فيه الطيب وفيه الخبيث







الاسئله اللى جايه عضو او عضوة
..


بصراحه مين اقرب الاعضاء لك؟
كثير جدا في ليالي ونفتخر بوجودهم


عضو تحس انه يشبه حبيبها انا؟
تركي ومسك


عضو تقوله فارقنا؟
حقون السحر والدعايات

عضو جرىء؟ الشمووخ
عضو خجول؟ عزي في شموخي
عضو مبدع؟ مرومة
عضو ادارى متميز؟ البرنسيسة
عضو محبوب؟ نادر وهمس
عضو نفسك تعرفه اكتر؟ حنايا الروح
عضو تحسه حنين وطيب؟ حنايا الروح
عضو شرير؟ حسن لطفي هههه
عضو داخل مزاجك من الذكور؟ نادر

وزيه من الاناث؟ البرنسيسة
عضو رمزيته تعجبك؟ همس البحر
عضو توقيعه يعجبك؟ فوز
عضو مزعج؟ فواز حسن
عضو هادى؟ كياان
عضو او عضوه زى ما قولنا عاوز تبعتله رساله
مين هو او مين هى وتقوله ايه؟ همس البحر

...........ماشاء الله عليكي مبدعة
........................

-ماهو الذنب الذى لايغفر عند حبيبها انا

كله يغفر
ايه هو هدفك فى الحياة؟
أكيد اسرة صغيرة وكلمة صباح الخير يابابا







نرجع للاسئله
(قال يعنى احنا كنا بنلعب بينج بونج(هههه


تجربه مرت بيك ونفسك تكررها؟
الحب الاول
ماذا يعنى الحب عند ريان؟

الحياة

ماذا يعنى الحزن؟ وعلى ماذا تحزن؟

قصه مؤلمه مرت بيك؟
الحزن عندي هو فراق من تحب بالموت فقط
وفاة اخي غرقا في البحر


رايك فى كلا من.

كياان انسان

رائع جدا
البرنسيسه

تتلمذت هنا على يديها
خجل

انسانة خلوقة جدا
رقه انثى

قلبها طفل صغير
مرومه

ماشاء الله عليها
ضامى الشوق

مبدع بس لو يترك الدعاية لمنتداه
نااادر

اطيب قلب هنا وانسان محترف وحصري
نواف الجهنى

من يوم كتب قصيدته
لو ا انتي اول غرام العشق وأول رفيق
ماكنت عايش رهين الشوق والذكريات
الحب ياريم ضيعني وتهت الطريق
وأصبحت شارد فكر يالله عليك الثبات

وهو اصبح تايه في المنتدى
خيارى انت

حقيقي انسان محترم وهذا كفاية
مسك القلم

اروع انسان هنا
الشموخ

تحب المنتدى من قلبها
حقيقي انسانة افتخر فيها كثير
همس البحر

ربي يبعد عنك اولاد الحرام

ريااااااااااان ..انا تعبتك صح؟ مزعجه انا؟

اكيد لاء صح؟ههههه


اكيد لا دامك انثى
لو كنت راجل كنت حظرتك


ههههههه



رياااان فى ملاحظات فاتتنى اسئلك عليها بالاول معلش هكلمك تانى فيها


لماذا اخترت الاسم حبيبها أنا وليس حبيبتى أنا ؟؟؟؟
لإني أنتمي اليها
طيب وهى مش بتنتمى ليك؟؟ ده السؤال

اكيد في فرق
معناه أن المرأة بالنسبة لي هي الوطن
بها أكون ولها أنتمي

.....................................

ريااان ..فى عصفوره بتقول انت عارف عصافيري كتير ولا يمكن عشان حبيبها راح يقولى بكل صراحه
اممم لو ما تحب اذيييع دى قولى ما تذيعى..العصفوره بتقول انك متجوز ليه بتنكر المده دى كلها؟
ردك ايه عليها؟

العصفورة دي نافوخها ضارب اكيد
ههههه





ليه فى كرسي الاعتراف مدخلتش تسالنى؟
ممكن تدخل لاحد والتانى لاء هل لانك ما يهمك تتابعه ولا ايه..

لا والله كنت مشغول ايامها





مين اللى اختارك مدير لليالى الشوق؟
اكيد صاحب المنتدى خالد

رساله من همس البحر تقول
اول ما دخلت المنتدى لقب حبيبها انا افتكرت انه راح الاقيله خواطر واشعار بالمنتدى ولكن ما لقيت له
ودلوقتى اراك متيم ومغرم والغرام والعشق متملكك وبرغم ذلك لم تكتب ولو بوح صغير فلما؟

كنت ذات يوم لاأغادر قسم خواطر وكانت لي فيه جولات وصولات
تقدري ترجعي للصفحات القديمة
وتوجد مدونتي كنت أهتم فيها بالغرام والعواطف
تقدري تاخدي جولة فيها


ليك اسم تانى بالمنتدى؟ايه هو؟
لايوجد اسم تاني لي
بتروح منتدى تانى؟
باسم ايه؟
اكيد اروح منتديات كثيرة
المنتديات ادمان عندي


ومازااالت المفاجئات والماجيك حول قبطان السفينه
حبيبها انا



ريااان
خذني لدنياك /أنا ايمان/نور
ماذا يعنون لك


آآآآأه وآآآه


ذكريات داعبت فكرى وظنى
لست ادرى ايها اقرب منى
هى فى سمعى على طول المدى
نغم ينساب فى لحن أغنى
بين شجو وحنينى وبكاء وانينى
كيف انساها ودمعى
لم يزل يسكن دمعى
وانا ابكى مع اللحن الحزين

جااوب
,,,,,,,,,,,,,


سؤال من الشموخ
تقول
نحن نعرف نشاط ريان من الاول
لماذا قل النشاط في الاونه الاخيرة؟؟

زمان كانوا الأحبا ب يملؤن المنتدى
وكانت صولات وجولات


اسئله من حجل تقول..

* هل تكره شخص في حياتك
ممكن ليه لأ
لسنا ملائكة ياعزيزتي


* من من الأعضاء اللي تَرَكُوا المنتدي تتمنى تشوفهم
انا ايمان وشهد ومشاعل ونور نجد واحتمال انتهينا


* اكتر قسم تحبه؟
قسم الازياء والشعر
...................
سؤال من حد بيقول
- انت مطبل كبير ( مجامل ) وجهه نظر ؟
صدقت وربي
هل توافق وجهه النظر او ضدها ؟
أوافق

>>>>>>
اسئله اخرى ليك


صفه تكرها فى الشخص؟ واخرى تحبها؟
اكره البخل
احب سعة الصدر



والله واضح جدا انه عندك سعه صدر ما شاء الله احييك عليها

بردودك وكميه الاسئله دى وصراحتك فيها




حبيبها انا ,,,معى فقره اسأل سؤال



اسال همس البحر سؤال
وش اسم المنتدى اللي كنتي فيه
وكيف عرفتي

اسال كياان انسان سؤال
هل تعرف مكان لأغانيج تتواجد فيه
اسال نادر سؤال
متى تنزل دموعك أيها المجروح
اسال مسك القلم سؤال
لماذا اصبحت قليل الدخول للمنتدى
اسأل حنايا الروح سؤال
هل سكن قلبك احد من المنتدى
اسأل عزى فى شموخى سؤال
ماشاء الله عليكي انتي من اعمدة المنتدى
لماذا تبقين في الظل دوما

اسال مرومه سؤال
ماهو المنتدى الذي سرقك من هنا
اعترفي وهل تحملين منصب فيه

اسال تركى سؤال
هل ستحضر مباراة الكأس
اسال ابن عمى سؤال؟
هل أنت طموح باشا

اسأل حبيبها انا هههههه سؤال
أما زال قلبك يلهث خلف الصبايا

وننتظر كل نجم ورده على سؤال نجم النجوم جبيبها انا ..





شىء اتعود ريان على فعله كل يوم ما هو؟
تصفح الانترنت
هل تدخن؟
كنت وأعتزلت الحمدلله

جابب تحلم بمين انهارده؟ههههه
والدي الله يرحمه
ما هو الخيال اللى يراودك كل ليله
أكون الوليد بن طلال
ههههه


ريان قدامك بنتين
بنت حلوة ودلوعه
وبنت حلوة بس محترمه يعنى ما تعرف تدلع بكلامها
ريان يميل لايهما؟
اكيد الحلوة الدلوعة
غصبا عني وربي


لو قولتلك ضيف شىء لحياتك هضيف ايه؟
أتسوق بشراهة



امتى ريان يشعر بالقلق؟
عندما يخلص الراتب


شخصيه رجل تاثرت به؟
الوالد الله يرحمه

ريان ايه السؤال اللى كنت متوقع انى اساله وما سالتوش؟
ماشاء الله هو انتي نسيتي شي

.................................................. .........................




بس خلاص للاسف حلقتنا ولقاءنا خلص مع نجمنا
لكن لسه كتيررر نجوم معانا


كنتم مع
دنجوان الليالى

انا كده سميتك هههه
حبيبها انا
ده دنجوان السينما المصريه اكيد تعرفو وكمان وسيم وجذاب

هههه وكل الرومانسيه وكل البنات غرقو بحبه







..
عاوزه اقول كلمه انا لو بسأل عن العريس اللى جاى يخطبنى ما هلف وهسأل كده
ترااانى بقيت زى الصحفيه بتجرى وراء سبق صحفى هههههههههههه
بس ولو يستاهل حبيبها وتستاهل نجوم الليالى
انا تعبتك عارفه سالتك كتير واتحاورت معاك وابحرت فى عالمك الخاص وانت ما بخلت عنى بالرد تسلم كتير لزوءك

واخيراااا حابه اشكرك لردودك وسعه صدرك للاسئله ولزوءك والله ما قصرت وما بخلت بالاجابه

تحياااتى و مودتى لك
فعلا كل الاسئله جاوب عليها
وكان لقاء شيق وممتع

وزوووووء جدا جدا

والى هناااا

واستنونى ان شاء الله مع نجم جديد
ولقاء الامس مع نجم وهمس







وفى امان الله



















[/QUOTE]





 
التعديل الأخير تم بواسطة همس البحر ; 05-03-2018 الساعة 02:59 PM

رد مع اقتباس
قديم 05-03-2018, 03:06 PM   #3
M5znUpload


الصورة الرمزية آلْـﭔړﮢـسـّﭜسـّﮧ
آلْـﭔړﮢـسـّﭜسـّﮧ غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 79737
 تاريخ التسجيل :  Apr 2010
 أخر زيارة : اليوم (01:32 AM)
 المشاركات : 206,954 [ + ]
 التقييم :  280847742
 الدولهـ
Syria
 SMS ~
مهما كنت شخصاً صالحاً
سيحكم عليك الناس بناء
على مزاجهم وحاجاتهم
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: الحلقه الاولى من برنامج لقاء الامس ونجم مع همس (مع قائد السفينه حبيبها انا)



من وين ابتدي

ماشاء الله عليكي ي هموسسه موضوعك يجنن و يضيع هههههههه
استضافه غيير شكل
و
انكسر ظهر ريان و هووو يجاوب ع الاسئلة القووية
و منجد منجد الله يعطيكي العافيه حبيبتي على ابداعك و تركيزك النبيهه

هموس
ابداع ثقافه جمال في الحضور خفة دم
سامحيني كمانا مقصرة في وصفك

...........
ريان
اشكرك على كل شي
ماشاء الله علييك و ع صراحتك
و ممتنة لك على رأيك فيني

ان شاء الله عند حسن ظنك
................


و الله ي ريان مدري اش اقولك كنت في هاليومين عم يتحقق معاك كأنك مجرم هههههههههه
الله يكون بعوون اللي تصيدوو هموسه

الففف شكر لك همووسه

و لا ريان باشا
امتعتونا بسين و جين و كمية الجمال اللي عشتوو بالموضوع الجامد ده



 
مواضيع : آلْـﭔړﮢـسـّﭜسـّﮧ


التعديل الأخير تم بواسطة آلْـﭔړﮢـسـّﭜسـّﮧ ; 05-03-2018 الساعة 04:24 PM

رد مع اقتباس
قديم 05-03-2018, 03:26 PM   #4


الصورة الرمزية كياان انسان
كياان انسان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 184580
 تاريخ التسجيل :  Jan 2012
 أخر زيارة : 06-22-2018 (11:52 AM)
 المشاركات : 59,969 [ + ]
 التقييم :  1435919027
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: الحلقه الاولى من برنامج لقاء الامس ونجم مع همس (مع قائد السفينه حبيبها انا)



همس البحر
حلقة رائعة واستضافة جميلة
لشخصية بارزها وقوية بالمنتدى

حبيبها انا
بجد اشكرك ع صراحتك وعرفنا عن الكثير الان
ربي يسعدك ويلا شوف لك عروس وتأهل
ترى اجمل ايام عمرك بالزواج الان

سئلتي عن اغانيج
والله ما عاد اعلم عليها شي
وربي يسعدها اينما تكون
تحياااتي لكم


 
 توقيع : كياان انسان



رد مع اقتباس
قديم 05-03-2018, 03:36 PM   #5
M5znUpload


الصورة الرمزية خجل. .
خجل. . غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 220807
 تاريخ التسجيل :  Aug 2016
 أخر زيارة : يوم أمس (05:02 PM)
 المشاركات : 28,675 [ + ]
 التقييم :  2147483647
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: الحلقه الاولى من برنامج لقاء الامس ونجم مع همس (مع قائد السفينه حبيبها انا)



ماشاء الله عليكي همس
حلقة جميله اوي واستضافه رائعه جدا
لشخصيه مميزه وجميله ربي يسعدك اخوي
حبيبها انا
يعطيك العافيه هموسسسه 😘


 
 توقيع : خجل. .



شكرا حبيبتي هموسسهـ


رد مع اقتباس
قديم 05-03-2018, 03:40 PM   #6


الصورة الرمزية همس البحر
همس البحر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 222694
 تاريخ التسجيل :  Nov 2017
 أخر زيارة : 06-02-2018 (04:57 PM)
 المشاركات : 2,189 [ + ]
 التقييم :  604874237
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
لوني المفضل : Fuchsia
افتراضي رد: الحلقه الاولى من برنامج لقاء الامس ونجم مع همس (مع قائد السفينه حبيبها انا)



اسال همس البحر سؤال
وش اسم المنتدى اللي كنتي فيه
وكيف عرفتي
ردى على سؤالك يا مديرنا
انا كنت ادخل زمان منتديات كتير لكن اكتر واحد كنت فيه قبل ده بسنوات كتيرقطعت فيها المنتديات والله ما فاكره اسمه كنت فوق العشرين الف مشاركه كنت فيه مراقبه عامه وكنت بالاول مشرفه بقسم الخواطر والكافيه وكان اسمى همس الحب ولى اسم تانى فيه نائبه المدير ب ضى القمر

ومتشكره اوى ليك ورسلتك لى وسام على صدرى ربي يسعدك ..تحياتى لك


 

رد مع اقتباس
قديم 05-03-2018, 03:43 PM   #7


الصورة الرمزية همس البحر
همس البحر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 222694
 تاريخ التسجيل :  Nov 2017
 أخر زيارة : 06-02-2018 (04:57 PM)
 المشاركات : 2,189 [ + ]
 التقييم :  604874237
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
لوني المفضل : Fuchsia
افتراضي رد: الحلقه الاولى من برنامج لقاء الامس ونجم مع همس (مع قائد السفينه حبيبها انا)



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آلْـﭔړﮢـسـّﭜسـّﮧ مشاهدة المشاركة
حجز لعيون همس و ريان باشا
تسلميلى يا سكر
الا يا برنسيستى الحجز ده اللى هو السجن ولا ايه ؟...السجن للجدعااان ههههه
ترجمى


 

رد مع اقتباس
قديم 05-03-2018, 03:49 PM   #8


الصورة الرمزية همس البحر
همس البحر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 222694
 تاريخ التسجيل :  Nov 2017
 أخر زيارة : 06-02-2018 (04:57 PM)
 المشاركات : 2,189 [ + ]
 التقييم :  604874237
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
لوني المفضل : Fuchsia
افتراضي رد: الحلقه الاولى من برنامج لقاء الامس ونجم مع همس (مع قائد السفينه حبيبها انا)



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كياان انسان مشاهدة المشاركة
همس البحر
حلقة رائعة واستضافة جميلة
لشخصية بارزها وقوية بالمنتدى

حبيبها انا
بجد اشكرك ع صراحتك وعرفنا عن الكثير الان
ربي يسعدك ويلا شوف لك عروس وتأهل
ترى اجمل ايام عمرك بالزواج الان

سئلتي عن اغانيج
والله ما عاد اعلم عليها شي
وربي يسعدها اينما تكون
تحياااتي لكم


تسلملى كياان

نورت يا هلا

عقبال ما افتش وراك هههه


 

رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد منتدى عضو تحت الاضواء



الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لقاء الأمس ونجم مع همس همس البحر عضو تحت الاضواء 22 05-03-2018 04:05 PM
برنامج اقهر مستحيلك الحلقه الاولى RSS2 ركن أخبار المواقع والمنتديات العربية والأجنبية 0 03-03-2012 09:10 AM
برنامج لحظة الحقيقة الحلقه الاولى RSS2 ركن أخبار المواقع والمنتديات العربية والأجنبية 0 04-29-2011 09:50 PM
برنامج لخبطه محمود سعد و انس الفقى الحلقه الاولى RSS2 ركن أخبار المواقع والمنتديات العربية والأجنبية 0 03-31-2011 05:10 PM


الساعة الآن 04:33 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
جميع الحقوق محفوظة لـ منتديات ليالي الشوق